Klantenportaal

 

⚠️ Het klantenportaal is helaas tijdelijk offline.


Ontdek het gemak van ons nieuwe klantenportaal: eenvoudig en snel al je ticket- en supportaanvragen in één overzicht!

👉 Wat is het klantenportaal?

👉 Hoe ga ik naar het klantenportaal?

👉 Hoe kan ik registreren?

👉 Welke tickets kan ik inzien?

👉 Hoe dien ik een supportaanvraag in?


Wat is het Shops United klantenportaal?

✅ Alle tickets en supportaanvragen gelinkt aan jouw e-mailadres bekijken. 
✅ In één oogopslag de statussen van deze tickets en supportaanvragen inzichtelijk. 
✅ Tickets kan je direct beantwoorden.


Hoe ga ik naar het klantenportaal?

Je kan rechtstreeks naar ons klantenportaal via deze link of volg deze stappen:

  1. Ga naar het verzendsysteem
  2. Navigeer naar het menu en klik op de button Ondersteuning linksonder. 
  3. Klik op de link Mijn ticketoverzicht in klantenportaal. Je komt nu terecht in het klantenportaal.
  4. Je kan nu inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Klantenportaal-mijn-ticketoverzicht

 

Hoe kan ik registreren?

Om gebruik te maken van het Shops United klantenportaal moet je je éénmalig registreren. Er kan met meerdere e-mailadressen geregistreerd worden, bijvoorbeeld een ander e-mailadres die gekoppeld is aan jouw bedrijf.  Zo kan elke collega inloggen in het klantenportaal.

 ⚠️ Let op: alleen de tickets welke gekoppeld zijn aan het ingelogde e-mailadres zullen zichtbaar zijn. Hierdoor behouden we de privacy en veiligheid en kan er binnen een bedrijf onderscheidt gemaakt worden tussen afdelingen. 


Voorbeeld:

Bedrijf EXAMPLE heeft meerdere e-mailadressen. Er wordt in het klantenportaal geregistreerd met support@example.nl. In het klantenportaal zullen alleen de tickets welke gekoppeld zijn aan dit specifieke e-mailadres zichtbaar zijn. Alle tickets van bedrijf EXAMPLE, ingediend onder het e-mailadres ICT@example.nl, zullen alleen zichtbaar zijn wanneer er met dit e-mailadres geregistreerd wordt.

 ℹ️ Tip: Heb je een supportafdeling, ICT-afdeling en salesafdeling welke allemaal contact hebben met Shops United? Laat deze dan allen registreren op het e-mailadres waarmee wordt gecommuniceerd.

Heb je een registratie gemaakt en kan je de tickets van jouw bedrijf niet inzien? Laat ons dit weten via support@shops-united.nl of bel naar 085-2732781 (optie 2). 


Welke tickets kan ik inzien?

De tickets welke bij de Customer support-, ICT-support- of Salesafdeling zijn ingediend, zijn terug te vinden in het klantenportaal. In het portaal wordt inzichtelijk welke tickets in behandeling zijn en welke zijn afgesloten.

Heb je een credit- of claimaanvraag ingediend? Dan zal er in het klantenportaal zichtbaar worden of deze is goedgekeurd of afgewezen.


*Zodra de status is gewijzigd naar Creditaanvraag toegekend dan zal de creditfactuur in de 2 weken erna volgen, ben je het niet eens met de afwijzing? Maak dit dan kenbaar in het al lopende ticket. Het bezwaar kan binnen 2 weken van afwijzing bekend gemaakt worden. Let op: Bezwaar op bezwaar indienen is helaas niet mogelijk. 


Hoe dien ik een supportaanvraag in?

Supportaanvragen (tickets) dienen via het verzendsysteem ingediend te worden:

  1. Ga naar het verzendsysteem.
  2. Navigeer naar de Zendingen pagina.
  3. Selecteer de desbetreffende zending aan in het zendingenoverzicht.
  4. Klik bovenaan op de button Supportaanvraag.
  5. Maak een keuze waar je aanvraag over gaat via Maak een keuze en vul de gegevens aan en klik onderaan de pagina op de button Versturen.