⚠️ Het klantenportaal is helaas tijdelijk offline.
Ontdek het gemak van ons nieuwe klantenportaal: eenvoudig en snel al je ticket- en supportaanvragen in één overzicht!
👉 Hoe ga ik naar het klantenportaal?
👉 Welke tickets kan ik inzien?
👉 Hoe dien ik een supportaanvraag in?
Wat is het Shops United klantenportaal?
✅ Alle tickets en supportaanvragen gelinkt aan jouw e-mailadres bekijken.
✅ In één oogopslag de statussen van deze tickets en supportaanvragen inzichtelijk.
✅ Tickets kan je direct beantwoorden.
Hoe ga ik naar het klantenportaal?
Je kan rechtstreeks naar ons klantenportaal via deze link of volg deze stappen:
- Ga naar het verzendsysteem
- Navigeer naar het menu en klik op de button Ondersteuning linksonder.
- Klik op de link Mijn ticketoverzicht in klantenportaal. Je komt nu terecht in het klantenportaal.
- Je kan nu inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
Hoe kan ik registreren?
Om gebruik te maken van het Shops United klantenportaal moet je je éénmalig registreren. Er kan met meerdere e-mailadressen geregistreerd worden, bijvoorbeeld een ander e-mailadres die gekoppeld is aan jouw bedrijf. Zo kan elke collega inloggen in het klantenportaal.
⚠️ Let op: alleen de tickets welke gekoppeld zijn aan het ingelogde e-mailadres zullen zichtbaar zijn. Hierdoor behouden we de privacy en veiligheid en kan er binnen een bedrijf onderscheidt gemaakt worden tussen afdelingen.
Voorbeeld:
Bedrijf EXAMPLE heeft meerdere e-mailadressen. Er wordt in het klantenportaal geregistreerd met support@example.nl. In het klantenportaal zullen alleen de tickets welke gekoppeld zijn aan dit specifieke e-mailadres zichtbaar zijn. Alle tickets van bedrijf EXAMPLE, ingediend onder het e-mailadres ICT@example.nl, zullen alleen zichtbaar zijn wanneer er met dit e-mailadres geregistreerd wordt.
ℹ️ Tip: Heb je een supportafdeling, ICT-afdeling en salesafdeling welke allemaal contact hebben met Shops United? Laat deze dan allen registreren op het e-mailadres waarmee wordt gecommuniceerd.
Heb je een registratie gemaakt en kan je de tickets van jouw bedrijf niet inzien? Laat ons dit weten via support@shops-united.nl of bel naar 085-2732781 (optie 2).
Welke tickets kan ik inzien?
De tickets welke bij de Customer support-, ICT-support- of Salesafdeling zijn ingediend, zijn terug te vinden in het klantenportaal. In het portaal wordt inzichtelijk welke tickets in behandeling zijn en welke zijn afgesloten.
Heb je een credit- of claimaanvraag ingediend? Dan zal er in het klantenportaal zichtbaar worden of deze is goedgekeurd of afgewezen.
*Zodra de status is gewijzigd naar Creditaanvraag toegekend dan zal de creditfactuur in de 2 weken erna volgen, ben je het niet eens met de afwijzing? Maak dit dan kenbaar in het al lopende ticket. Het bezwaar kan binnen 2 weken van afwijzing bekend gemaakt worden. Let op: Bezwaar op bezwaar indienen is helaas niet mogelijk.
Hoe dien ik een supportaanvraag in?
Supportaanvragen (tickets) dienen via het verzendsysteem ingediend te worden:
- Ga naar het verzendsysteem.
- Navigeer naar de Zendingen pagina.
- Selecteer de desbetreffende zending aan in het zendingenoverzicht.
- Klik bovenaan op de button Supportaanvraag.
- Maak een keuze waar je aanvraag over gaat via Maak een keuze en vul de gegevens aan en klik onderaan de pagina op de button Versturen.