Wanneer de zending niet ontvangen is door je klant of als je de status van een zending wilt opvragen, kun je dit middels een supportaanvraag opvragen. Volg hierbij de onderstaande stappen:
- ga naar de zendingen pagina
- selecteer de desbetreffende zending aan in het zendingenoverzicht
- klik bovenaan op de button supportaanvraag
- kies bij type aanvraag voor de gewenste optie en vul de gegevens aan, de supportaanvraag kan hierna verstuurt worden
'Waar is mijn zending geleverd?'
Houd er rekening mee dat bij de type aanvraag waar is mijn zending geleverd de supportaanvraag zo snel mogelijk ingediend dient te worden en het liefst binnen 5 werkdagen na bezorgscan. De chauffeur van de vervoerder kan zich de bezorging dan vaak nog herinneren.
Overige bezwaren en/of navragen
Alle overige bezwaren en/of navragen moeten binnen 30 dagen na verzenddatum worden ingediend. Wanneer de navraag/bezwaar na deze 30 dagen binnenkomt dan zal dit niet meer worden opgepakt door de vervoerder.
Het indienen van factuur bezwaren
Factuur bezwaren dienen binnen 30 dagen na factuurdatum gemeld te worden bij Shops United. Wanneer de navraag/bezwaar na deze 30 dagen binnenkomt dan zal dit niet meer worden opgepakt door de vervoerder.
Onderzoeken dienen altijd via Shops United doorgezet te worden naar de vervoerder. Je hoeft hiervoor niet direct contact op te nemen met de pakketvervoerder. Dit doen wij voor je 👍