Waar kunnen we je mee helpen?

Hoe dien ik een supportaanvraag in?

Wanneer de zending niet ontvangen is door je klant of als je de status van een zending wilt opvragen, kun je dit middels een supportaanvraag opvragen. Volg hierbij de onderstaande stappen:

  1. ga naar de zendingen pagina
  2. selecteer de desbetreffende zending aan in het zendingenoverzicht
  3. klik bovenaan op de button supportaanvraag
  4. kies bij type aanvraag voor de gewenste optie en vul de gegevens aan, de supportaanvraag kan hierna verstuurt worden

Houd er rekening mee dat bij de type aanvraag waar is mijn zending geleverd de supportaanvraag zo snel mogelijk ingediend dient te worden en het liefst binnen 5 werkdagen na bezorgscan. De chauffeur van de vervoerder kan zich de bezorging dan vaak nog herinneren. Wanneer de navraag niet binnen 30 dagen na bezorgscan ingediend is, kan de navraag niet meer doorgezet worden naar de vervoerder.

Heeft dit artikel je geholpen? Ja Nee
Gewijzigd op: 23 maart 2021