Hoe dien ik een supportaanvraag in?

Wanneer de zending niet ontvangen is door je klant of als je de status van een zending wilt opvragen, kun je dit middels een supportaanvraag opvragen. Volg hierbij de onderstaande stappen:

    1. ga naar de zendingen pagina
    2. selecteer de desbetreffende zending aan in het zendingenoverzicht
    3. klik bovenaan op de button supportaanvraag
    4. kies bij type aanvraag voor de gewenste optie en vul de gegevens aan, de supportaanvraag kan hierna verstuurt worden

    'Waar is mijn zending geleverd?'

    Houd er rekening mee dat bij de type aanvraag waar is mijn zending geleverd de supportaanvraag zo snel mogelijk ingediend dient te worden en het liefst binnen 5 werkdagen na bezorgscan. De chauffeur van de vervoerder kan zich de bezorging dan vaak nog herinneren.

    Overige bezwaren en/of navragen

    Alle overige bezwaren en/of navragen moeten bij PostNL binnen 30 dagen na laatste scan worden ingediend. De overige vervoerders hanteren 30 dagen na verzenddatum als uiterste datum. Wanneer de navraag/bezwaar na deze 30 dagen binnenkomt dan zal dit niet meer worden opgepakt door de vervoerder.

    Het indienen van factuur bezwaren

    Factuur bezwaren dienen binnen 30 dagen na factuurdatum gemeld te worden bij Shops United. Wanneer de navraag/bezwaar na deze 30 dagen binnenkomt dan zal dit niet meer worden opgepakt door de vervoerder.

    Schade

    Schademeldingen dienen binnen 5 werkdagen van bezorgdatum gemeld te worden. De dag van de bezorging geldt hierin als eerste werkdagen. De schade kan gemeld worden middels een supportaanvraag.

    Let op: ook alle foto's van de schade, verpakking en de facturen dienen binnen het termijn aangeleverd te worden. Voor meer informatie: https://support.shops-united.nl/zendingen/wat-moet-ik-doen-als-mijn-pakket-kwijt-of-beschadigd-is

     

    Onderzoeken dienen altijd via Shops United doorgezet te worden naar de vervoerder. Je hoeft hiervoor niet direct contact op te nemen met de pakketvervoerder. Dit doen wij voor je 👍