Waar kunnen we je mee helpen?

Is er een mogelijkheid om retourlabels te maken?

Ja,  dit kan op twee manieren.  

Zelf kan je retourlabels aanmaken via het zendingen overzicht via onderstaande stappen. Je kan het label downloaden en weer opsturen naar je klant waar van toepassing. Deze methode wordt aangeraden voor retourzendingen vanuit het buitenland.

  1. Ga naar zendingen
  2. Selecteer een zending
  3. Klik boven in het menu op de button Retour aanmaken
     

Een andere optie is het retourportaal te laten gebruiken door je klanten. Zo maken ze zelf binnen een paar muisklikken een retourlabel op basis van de verzendgegevens van de originele zending. Ga in het verzendsysteem via het menu naar Instellingen > Retourportaal. Deze optie is nu alleen nog maar beschikbaar voor binnenlandse zendingen.
Lees hier hoe je het retourportaal kan instellen.

Heeft dit artikel je geholpen? Ja Nee
Gewijzigd op: 13 mei 2020